Bestellen/ Verzenden/ Betalen

BESTEL INFORMATIE

Een bestelling geplaatst?

U krijgt direct een bestelbevestiging in uw mail!


Controleer uw mailbox meteen. Heeft u geen bestelbevestiging binnen gekregen? Controleer dan eerst uw Spam/ ongewenste mail.
Indien de bevestiging daar tussen zit, zet u ons dan alstublieft direct op "veilige afzender".
Anders gaat u de order updates missen, krijgt u geen Track & Trace en zit u straks te wachten op een pakket die misschien al bij een afhaalpunt gebracht is.
Heeft u binnen 2 minuten na het bestellen nog geen bevestiging? Neem dan direct contact op. Het kan zijn dat u een typfout in het mail adres gemaakt heeft.
Wij kunnen dit aanpassen als u contact opneemt. U kunt eenvoudig een Whatsapp bericht sturen naar onze klantenservice (+31 626271706), we helpen u direct!
Wij adviseren u om een account aan te maken, waardoor u ook altijd Real Time uw bestelling kunt volgen.

Indien u gemaakte bestellingen wilt aanpassen of annuleren, dan kunt u eenvoudig antwoorden (reply) op de orderbevestiging of via Whatsapp.
Ook fouten in de adressering kunt u gewoon aan ons doorgeven. Doe dit aub zo snel mogelijk.

Verzend informatie

Doordeweeks bestellingen voor 16:00 uur geplaatst ? Dan worden deze gegarandeerd dezelfde dag verzonden!
Bestellingen die vrijdag NA 16:00 uur en het weekend binnen komen, worden pas maandag weer verstuurd.

Wij verzenden alle pakketten uiterst discreet
.
Er staat NOOIT iets op het pakket vermeld over Poppers of Erotiek.
De Blanco Doosjes hebben als Afzender altijd "Nonfood markt". Dit staat eveneens op uw bankafschrift.

Wij verzenden onze pakketten uitsluitend met PostNL. (Dit geldt ook voor Duitsland & België)
U heeft meerdere verzendopties in de Checkout;

  • PostNL standaard pakket thuis bezorgd post € 6,95
  • PostNL standaard pakket afhalen bij PostNL Afhaalpunt € 6,95
  • PostNL pakketpost alléén huis adres (dus niet bij de buren afgeleverd) € 7,75
  • Brievenbuspakketje NL € 4,99 (Risico koper)
  • Afhalen in de winkel in Nijkerk (Binnenkort) GRATIS
     
  • België pakketpost € 8,99
  • Duitsland pakketpost € 8,99
Bij € 70,00 bestelwaarde, krijgt u de verzendkosten van ons gratis!

BRIEVENBUS PAKKETJE
 (Risico koper)

In sommige gevallen bieden wij ook een brievenbus pakketje aan. Deze optie wordt in de checkout automatisch weergegeven indien de bestelling aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Indien de optie niet open staat, dan voldoet uw bestelling niet aan deze voorwaarden. Enkele voorwaarden voor het versturen van een brievenbus pakket zijn bijvoorbeeld;

  • inhoud flesjes max 10ml
  • breuk risico
  • Totale bestelwaarde max € 36,00
  • Uitsluitend in NL

Vermissing van een brievenbuspakket is ALTIJD voor Risico van de Koper.
Wij staan alleen garant voor een juiste overdracht indien u kiest voor een Regulier pakket.

Dit komt omdat een Brievenbus zending niet 100% accuraat getraceerd kan worden. Brievenbuspakjes worden vanuit het PostNL Depot aan Postbezorgers mee gegeven, en zitten dus gewoon in een fietstas.
De postbode heeft géén scanner mee om het pakket te scannen, en deponeert deze gewoon "ergens op de dag" in uw brievenbus samen met uw overige post.
U krijgt van ons wel een Track & Trace mail zodat u kunt zien dat het pakket verstuurd is. Maar de bezorgmelding is een geautomatiseerde melding die dus niet accuraat is. Er kan soms wel een extra dag overheen gaan.
Brievenbuszendingen zijn ook ALTIJD trager dan reguliere pakketten. Op veel plaatsen wordt er niet meer dagelijks post bezorgd en hierdoor moet je langer wachten.
Heb je dus haast? Kies dan gewoon voor een Regulier pakket.
Vermiste brievenbus pakketten kunnen wij niet vergoeden. PostNL kan geen onderzoek starten bij vermiste pakketten en de fraudegevoeligheid ligt hoog.
Hoe vervelend het ook is, wij vragen uw begrip hiervoor en geven het dringende advies om bij hogere bestelwaardes écht voor een regulier pakket te kiezen. Daar staan we wel garant voor!

Retour Kosten

Indien een pakket niet afgehaald wordt bij een door u geselecteerd afhaalpunt, dan wordt deze automatisch na 7 dagen retour gestuurd.
Dit wordt dan door PostNL als een extra zending gezien. Wij worden daarvoor belast door PostNL.  Wij berekenen Retourkosten altijd door aan de klant.
Zie hiervoor ook onze uitgebreide uitleg bij de Verzend voorwaarden.
Houdt uw Track & Trace daarom goed in de gaten! Uw pakket arriveert meestal al een dag na verzending!

TRACK & TRACE

U krijgt van ons meerdere bestel notificaties;

- Uw bestelling is "in verwerking" (dit krijgt u direct na het plaatsen van uw bestelling)
- Uw bestelling is "Verwerkt" (Ons team heeft uw bestelling ingepakt en staat gereed voor verzending. Tevens krijgt u hier al van ons het zendingsnummer van uw pakket, waarmee u hem eenvoudig kunt volgen bij PostNL)
- Uw bestelling is "Verzonden" (Het pakket is verzonden en wij kunnen er dan ook geen wijzigingen meer in aanbrengen) 

Daarnaast krijgt u ook een aparte Track & Trace Mail met de afzender "Klantenservice Popperskopen.nl" Niet gehad?  Controleer SPAM !
Houdt uw Track & Trace goed in de gaten! Eventuele bezorg voorkeuren of wijzigingen kunt u aangeven in de PostNL  APP.

VERPAKKING VAN UW PAKKET

Uw pakket wordt met de grootste zorg ingepakt:

Goed inpakken zien wij als top sport!
Wij pakken ieder pakket dusdanig goed in, dat breuk risico zeer beperkt is. Hier hebben wij alle aandacht voor!
Mocht je onverhoopt toch iets met schade ontvangen? Mail ons gelijk en voeg foto's van jouw ontvangen pakketje incl. de zichtbare schade als bijlage toe. Dan wordt het netjes opgelost!

Wij proberen zo milieuwbewust mogelijk te verpakken. 95% verpakken wij in Houtwol, wat een afval product is van schoon hout en dus milieu vriendelijk. Daarnaast verzenden we vaak met "Groene Biologische Chips".
Deze zijn gemaakt van Aardappelzetmeel en ook milieu vriendelijk.  Zowel Houtwol als Groene biologische chips mogen bij het GFT afval.

Betaal informatie

Onze bankbetalingen worden verzorgd door ICEPAY. Op uw bankafschrift ziet u staan: Nonfoodmarkt.nl via ICEPAY
U kunt bij Popperskopen.nl kiezen uit verschillende betaalmethoden, afhankelijk van uw adres.

tarieven voor betalingen:

  • IDEAL  GRATIS                                         
  • BANCONTACT (Voor Belgische klanten)   GRATIS
  • Bank Überweisung (Für Deutsche Kunden)   Kostenlos
  • Afhalen in de winkel (Binnenkort) GRATIS


Informatie klanten België:

Zendingen naar Afhaal lokaties locaties in België.

U kunt zelf ook een afhaal locatie in België kiezen zodat u uw pakket kunt afhalen op een tijdstip dat voor u uitkomt. Let op: Pakjes blijven daar 6 tot 7 dagen liggen. Daarna wordt het retour gestuurd en worden er extra kosten gemaakt.
Wij benadrukken dat u zelf heel goed uw mail in de gaten moet houden met de tracking gegevens.
Doorgaans wordt het pakket al geleverd binnen 1 á 2 dagen. Indien u na 3 dagen nog niks vernomen heeft, neemt u dan direct contact met ons op voor informatie. Hiermee voorkomt u ongewenst terug sturen.

Deutsche Kunden Informationen:

Wählen Sie als Zahlungsart Bank überweisung/ Overschrijving. Anschließend erhalten Sie eine Bestellbestätigung per E-mail.
Sie können die Überweisung an die angegebene IBAN-Nummer vornehmen. Bitte geben Sie die Bestelnummer an #....